Õpilugu




Kasutaksin ümberpööratud klassiruumi võtet. Laseksin lastel oma nutiseadmed kaasa võtta. Moodustaksime  paarid, kes koos hakkavad lahendusi leidma. 
Ülesanne seisneks selles, et õpilased peaksid otsima erinevaid peastarvutamise võtteid. Igale paarile jääks otsida vähemalt neli erinevat võtet. Need tuleks siis Padleti keskkonnas üles laadida. Selle võimaluse olen ise Padletis loonud (ühise lehe, kuhu kõik õpilased juurde pääsevad). Annaksin selleks aega terve tunni ja järgmise tunni laseksin igal paaril oma leitud võimalused ka teistele esitada ja seletada.
Kui juhtub, et paaride leitud lahendused on väga sarnased ja hakkavad väga kattuma, moodustaksime 4-5 liikmelised grupid ja jagaksime loosi teel konkreetsemad ülesanded. Nimelt üks grupp saaks jagamise võtted, teine korrutamise võtted ja samuti ka liitmine-lahutamine. 
Seekord looksin PowerPointis keskkonna, kuhu grupid saavad üles laadida oma tööd. Hiljem korrigeeriksin esitluse selliseks, mis oleks loogilises ja mõtestatud järjekorras. Kui kõik lapsed on saanud oma esitused tehtud ja Powerpoint esitluseks valmis, vaataksime tunnis kõik koos selle üle ja arutaksime läbi. 
Töö mõte oleks, et lapsed saaksid kogemuse, kust otsida teavet, kuidas teha esitlust ja kindlasti peaeesmärk kuidas erinevate võtete abil peastarvutamist lihtsustada.



Pilt: http://vosk.eu/



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar