Selles tunnis tutvusime nutika tahvliga. Saime teada, et selle kalli seadmega on väga tõhus õpetaja tööd lihtsustada. Erinevates ainetes saab lastele tunnisisu väga piltlikuks teha. Lastel on suurepärane võimalus tutvuda erinevate asjadega vaadeldes neid igast küljest, keerutada neid ja uurida samal ajal milline õks või teine asi välja näeb. Ka matemaatika õpetajast saab selle tahvli abil suurepärane joonistaja/joonestaja. Tahvel ise aitab kujundid teha selliseks nagu nad välja peavad nägema. Lisaks on sellel tahvlil veel ja veel igasuguseid võimalusi. Tahvel ise oleks suutreks abiks õpetajale ja õpilastele tunni elavdamiseks. Muidugi nõuab see pühendumist ja asjasse süvenemist, et seda tahvlit kasutada tema täies hiilguses. Aga kui see on juba koolis olemas, siis kindlasti on koolis ka haridustehnoloog, kes õpetajale selle juures suureks toeks ja abiks.
Tunnis tutvusime ka tahvliga ja tegime iseseisva töö, kus pidime tahvlis valmis seadma ülesande. Mina tegin ülesande 3-4 klassi lastele. Teemaks ikka matemaatika ja hulgad. Lisan sellest pildi, kuna ei suutnud saada oma arvutiga kokkuleppele, et ta selle lingi avaks.
Pilt: teksti autor
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar